با سلام

من دختری ۲۲ ساله هستم و دانشجو. نمیدونم چرا تا الان حتی ی پسر هم به من پیشنهاد دوستی یا حتی خواستگاری نداده، از نظر قیافه خوشگل نیستم،کاملا ی چهره معمولی دارم از نظر خانواده ام شرایط خوبی دارم،خیلی غصه میخورم تو فامیل هیشکی باورش نمیشه من با کسی دوست نیستم،میگن مگه میشه،

این حرفا خیلی منو ناراحت میکنه خب اونا نمیدونن تا به حال کسی به من پیشنهاد نداده،دخترای فامیل که هم سن و سال من هستن ازدواج کردن،چیکار کنم؟خودمم دوست دارم با کسی دوست بشم البته به قصد ازدواج،خیلی ناراحتم گاهی وقتا با خدا دعوا میگیرم دوست ندارم به گناه الوده بشم،

دختر مذهبی نیستم اما به یسری عقاید پایبندم.خیلی احساس تنهایی میکنم وقتی دخترای فامیلو پیش نامزداشون میبینم،میترسم سنم همینجوری بره بالا من تنهابمونم،چرا خدا به حرفام گوش نمیده حتما باید به گناه الوده بشم،لطفا کمکم کنید بگید چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)