سلام دوستان

من پسری متولد 76 ام و ترم آخر کارشناسی یه رشته علوم پایه از یه دانشگاه دولتی، اخیرا یعنی دو ماه پیش خانواده یه دختر خانمی از فامیل رو پیشنهاد دادن که بریم ببینیم واسه ازدواج. ما هم رفتیم خواستگاری رسمی (از قبل میشناختیم پس تحقیق خاصی نکردیم) و من نشستم با خانم صحبت کردم .

ایشون متولد 83 هستن، دختری محجبه و درس خون با کلی رتبه در مسابقات قرآن و ... ، بعد از دو جلسه که رفتیم خونه شون، شماره ایشون رو گرفتیم از باباش که بیشتر آشنا بشیم و حالا به سطح خوبی از آشنایی رسیدیم.

ایشون دختر خوبیه و از لحاظ چهره هم خوبه، خانواده خوبی داره که مذهبی و توی فامیل آبرو دار هستند، همه بهشون احترام میذارن, به طور کلی خیلی دختر خوبیه اما نمیدونم مشکل کجاست که انگار دل منو قفل زدن و نمیتونم عاشقش بشم.

همه ش این تفاوت سنی اذیت میکنه چون فانتزی من ازدواج با دختر هم سن خودم تا نهایت 3 سال اختلاف سنی هست، واقعا نمیدونم باید چکار بکنم، هم دختر خوبی هست و هم خانواده خوبی داره و خودش دافعه شخصیتی خاصی نداره جز این که یه خورده آتشی  هستند، اگه مثلا یه اتفاقی بیفته سریع گر میگیره و اینا (آدم عصبی نیست فقط زود واکنش نشون میده) واقعا نمیدونم چرا بهش علاقه مند نمیشم. 

لطفا کمکم کنید.


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)