سلام

لطفا خانم های شاغل و بقیه خانم های باتجربه پاسخ بدن.

من قبلا از شاغل شدنم هر وقت بیرون میرفتم  فقط ضد آفتاب، یا  گاهی ضد آفتاب پنکیک میزدم، بعد از یک چند ساعت خونه بودم یا اگر مدت طولانی بیرون بودیم جای رسمی نبود و میشد ضد آفتاب رو تجدید کرد. نمیخوام به هیچ عنوان از کرم پودرهای سنگین استفاده کنم چون سلامت پوستم برام مهمه و مثل قبل کرم پودر و وفونداسیون بذارم واسه مهمونی و عروسی .

اما سوالی که دارم اینه که من از صبح که میرم ضد آفتاب میزنم و پنکک، ولی بعد دو سه ساعت نیاز به تجدید داره (انگار هیچی نزدم) در طول ساعات اداری همیشه وقت ندارم تجدید کنم. چند بار سر ظهر رفتم دسشویی و روی پنکک قبلی دوباره ضد آفتاب زدم! خیلی ضایع شد. انگار شیر تو شیر شد پوستم و زیاد جالب نبود... 

هر چند من پنککی که استفاده میکنم خیلی خوبه و پوست رو یک دست نشون میده و منافذ رو باز نمیکنه . میخواستم از دوستانی که شاغل اند بپرسم شما چگار میکنید؟ مخصوصا در این موقع که آفتاب زیاده ؟ اگر ضد آفتاب خوبی میشناسید معرفی کنید و یا پنککی که بهش سازگار باشه برای آرایش سر کار .


مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)