سلام به همگی

دوستان یه راهنمایی می خواستم در مورد ضد آفتاب رنگی مناسب پوست چرب و مستعد جوش ... .

من خودم ضد آفتاب بدون رنگ مای که مناسب پوست چرب و جوش دار هست؛ دکتر برام تجویز کردند. و راضیم، حدود ۲ سال و نیم میشه که ازش استفاده میکنم، و میگن لک میاره و ... اصلا همچین چیزی از این ضد آفتاب ندیدم و راضی هستم.

ولی دوست دارم یه ضد آفتاب رنگی واسه مهمونی ها که همراه خانواده میریم بگیرم ولی نمی دونم کدوماش خوبه !

ضد آفتاب رنگی مای خریدم یه بار، به شدت پوستم رو تیره میکنه ... ( قبلا میزدم ) ، الارو (تسترشو) گرفتم اونم بازم تیرم میکنه ... سان سیف هم تازه خریدم ولی دوباره اینم تیرم میکنه ... ، دکتر ژیلا هم چند سال پیش میزدم، انگار یکم سنگینه روی پوستم ... رنگشم درست یادم نیست، ولی می دونم رنگش دلخواهم نبود ...

تازه این ضد آفتاب هایی که گفتم، همشون رنگ روشنش رو استفاده کردم ... ، اصلا هر ضد آفتاب رنگی میزنم تیرم میکنه ... ، پوستمم گندمیه‌ ... .

مامانم میگه تو که ضد آفتابت خوبه، همین رو بزن و رنگی ها پوست رو چروک و خراب میکنه و بدون رنگ ضررش کمتره. خودمم می دونم ضد آفتابم خوبه و روی صورتم میشینه ولی خواستم با ضد آافتاب رنگی جوش هام و جاهاش رو بپوشونم. جوش هامم خیلی نیست؛ ولی هر چی جوش میزنم بدون اینکه دستکاریش کنم جاش میمونه به طور ارثی ... .

دکترم بهم گفته جوش ها به طور قطعی از بین نمیرن ولی میشه کنترلشون کرد، من با اینکه حدود ۱ سال میشه هیچ دارویی به صورتم نزدم؛ جوشام نسبت به قبل خیلی کمتر شدند . ( بیشتر روی گونه هام هستن ).

۱. اگه ضد آفتاب خوب سراغ دارین، لطف کنین با قیمتش بگین... ( قیمتش مناسب باشه، زیر ۴۰ تومان باشه بهتره).

۲. لطفا آقایون جواب این سوالم رو بدن:

اگه یه دختری خوب باشه و به دلتون از هر نظر نشسته باشه؛ ولی اگه جوش داشته باشه؛ بازم دوستش دارین؟
و وقتی همسرتون باهاتون میاد بیرون؛ یا مهمونی، بهش میگین یه کرم رنگی بزن جوشات پیدا نباشن ؟

ببخشید طولانی شد؛ لطفا خانم های محترم سوال ۱ و آقایون محترم سوال ۲ را لطفا صادقانه جواب بدن. مخصوصا سوال ۲ را ...


مرتبط:

ضد آفتاب کرم پودری گارنیر یا ضد آفتاب رنگی جیبلی ۳۰ درصد ؟

مشورت در مورد خرید کرم ضد آفتاب

معرفی ضد آفتاب کرم پودری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)