سلام و عرض ادب 

وقت همگی بخیر

 امیدوارم که خوب باشین هم خودتون خوب باشین هم حال دل تون خوب باشه، پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم  برای همه تون خوب رقم بخوره عزیزان . 

من دوست دارم تو این پست بگید سال 97 براتون چطور رقم خورد؟ دوسش داشتید؟ بهترین و بدترین اتفاقا و درس هایی که ازش گرفتین چی بوده؟ دوست داشتید چه اتفاقی بیفته که نیفتاد؟ یا دوست داشتید چه اتفاقی نیافته که افتاد ؟

تو سال 98 برنامه هاتون چیه؟ اگه عمومیت داره راجع به اون بگین بقیه هم ایده بگیرن

اگر الان تازه در شروع  سال 97 بودیم یا حتی اواسط چه کارهایی رو انجام میدادین چه کارهایی رو نه ؟ 

ممنون میشم و پیشاپیش ازتون تشکر میکنم اگه حوصله داشتید نظر دادید، من دوست دارم با حوصله همه رو بخونم . 

"پرینازم"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)