سلام عرض شد
یه سوال همیشه ذهنمو مشغول کرده اونم اینکه من خودم علت اصلی اینکه میخوام ازدواج کنم برطرف شدن نیاز عاطفی و احساسیم هست ,این نیاز خیلی کلافم کرده .
زن و شوهرهای جوون رو که میبینم و محبت بین شون رو دلم ضعف میره . یه باره بگم کمبود محبت و عاطفه ی شدیدی دارم . به حدی دارم که میدونم به عطر پیرهن همسرم معتاد میشم ! میخوام از طریق ازدواج این عطشم بخوابه و همسرم منو با الفاظ و لطایف الحیل مست کنه . مدام محبت کنه , توجه بهم داشته باشه و اگه نباشه میدونم روحم آروم نمیشه .
بعد جنسی گاهی اوقات فکر میکنم میبینم در صورتی خوشم میاد که روحم اولش آروم باشه ! یعنی تا این حد برام مهمه این مسئله . خواستم بدونم آیا پسرها که اقدام برای ازدواج میکنند بلدند محبت کنند ؟!
مثلا اینجوریه که اگه نیاز عاطفی خودشون تامین شد زنشون رو ول میکنند و میگن حوصله نداریم ؟! این محبت و الفاظ و توجه رو بیهوده میدونند ؟ خواهش میکنم اقایون بیان راست و حسینی جواب بدند خیلی برام مهمه
با تشکر از وقتی که میذارید برای پستم

مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)