سلام

از حدودا ۸ سالگی یه حرکتی رو مدام انجام می دادم که نمیدونستم چیه، فقط حس خوبی بهم می داد . همیشه سعی می کردم تو خلوتم انجام بدم . چند باری مادرم منو توی اون وضع دید و دعوام کرد و منم فهمیدم که حتما کار بدیه . ولی خب وابسته بودم بهش مثل یه بازی تا وقتی که بزرگتر شدم و سوالات زیادی در مورد ازدواج و بچه دار شدن پرسیدم که کسی جوابم رو نداد و منم بی خیال شون شدم، حدودا ۱۵ سالگیم فهمیدم این کاری که من می کنم اسمش خودارضاییه و گناهه .

سعی کردم ترکش کنم ولی خب نمیشد ، وقتی ۸ سالم بود یه نفر این کار رو بهم یاد داده بود. من الآن که حدودا ۲۰ سالمه شدیدا معتاد این حرکاتم . تا چند ماهه پیش خیلی عذاب وجدان داشتم حتی پست هایی که  مربوط به خودارضایی بود رو از خانواده برتر و از سایت های دیگه هم خوندم، اوایلش مقاومت کردم ولی الآن حتی بعد از انجامش اون عذاب وجدانه خیلی کمتر شده .

نت و فیلم هاش هم خیلی اذیت کننده است ، تازگی ها به فیلمای نت هم معتاد شدم، من الآن توی این سن خیلی عذاب می کشم، احساس میکنم روحم داره کثیف میشه، و یه سوال دیگه من حتی تو تصورمم به این روابط فکر میکنم راستش احساس درد و سوزش پیدا میکنم . نگرانم که یه موقع مشکلی برای پردم پیش اومده باشه ...

من آدم بدی نیستم فقط قربانی شدم، قربانی شهوت یه آدم دیگه و الآن توی منجلابی گیر کردم که بیرون آوردن خودم ازش خیلی سخته، شدیدا نیاز به کمک شما دارم . 


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)