سلام

جدیدا متکدیانی رو می بینیم، البته بیشتر خانم هستند که میان درست مسیر راه آدم و جلوی دستگاه های عابر بانک ها می شینن که با برداشت پول طرف مجبور بشه کمکشون کنه. یعنی طرف و تو رودربایستی میذارن که حتما کمک کنه یا وقتی از کارتش پول برمیداره همون لحظه  عذاب وجدان بیاد سراغش که  باید کمکش کنم . 

یعنی از راه روانشناسی وارد میشن. خود من به شخصه دست خیر دارم و جایی نیاز باشه کمک میکنم اما با این ترفند اصلا موافق نیستم. مخصوصا که طرف می بینه خانمی و میدونه که از روی احساس و دل رحمی کمکش میکنی بیشتر بهت می چسبه. به تازگی ام خیلی زیاد شده .

من ترجیح میدم از دستگاه دیگه ای کارت بکشم چون تکدی گری رو دوست ندارم از هر نوعش و از این کار بشدت بدم میاد نظر شخصی منه‌. 

نظرتون و بفرمایید.


پیشنهاد:

چه پیشنهادی برای انجام کار خیر دارین؟

میخوام یک لیست از کارهای خیر داشته باشم

حج بریم یا به فقرا کمک کنیم؟

به فقیران چطوری کمک کنیم که بهشون بر نخوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)