سلام دوستان

یکی از کاربرد های گوشی توی دنیای امروز ما، بازی های مهیج هست. همه ما تو هر سنی یک تعداد بازی تو گوشی مون داریم که بسته به علاقه مون موضوع و زمینه اش فرق میکنه ، مثل انواع پازل ها، بازی های جنگی، بازی های فکری آنلاین و آفلاین. 

همه اینها مقدمه ای بود برای طرح سوالم؛

دوستان من خیلی دوست دارم بازی فکری انجام بدم ولی بازی فکری مناسبی پیدا نمیکنم. هر چی تو google play سرچ میکنم نظرات رو که میخونم هیچی راضیم نمیکنه. مثلا اطرافیان من بازی فکری که خیلی انجام میدن آمیرزاست، اما من خودم یک بازی جدیدتر میخوام. آخه برادرم مرحله حدود ۷۰۰ آمیرزاست به نظرم زیاد جذاب نیست. البته از خیلی بازی های مشابه مثل فندق و کلماتیک، هندونه، آفتابه و... محیط و گرافیک جذابتری داره. 

مثلا یه سری بازی ها هست مثل quiz of queens باگ زیادی داره یا اسنپ کیو. بازی هایی مثل سبک candy crush یا جدول هم زیاد بازی کردم و تکراری شده. خلاصه کلام اگر بازی فکری جذابی سراغ دارید از معرفی کردنش به من بی حوصله دریغ نکنید. اگه آفلاین بود چه بهتر.

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)