سلام به دوستان من 29 سالمه شوهرم هم 29 سالشه 4 ماه من بزرگترم شوهرم پسر داییم هم هست من 3 ماهه که باردارم

من دانشجوی دکترا هستم و قراره 1 آبان یعنی 12 روز دیگه برم ایتالیا از طرف دولت با خرج دولت قراره 1 سال یا 3 سال یا شایدم برای همیشه اونجا بمونم یعنی بستگی به توانایی های خودم داره

من شدیدا میترسم که شوهرم اونجا هوایی شه مخصوصا که من باردارم و نمیتونم خیلی ارضاش کنم (با توافق هر دومون رابطه کامل نداریم ) روابطمون تقریبا عین دوران عقد هست


من شوهرم خیلی زبون باز و قالتاق و شیطون هستن

دوستام که رفتن ایتالیا میگن اونجا مغازه تن فروشی داره یعنی اراده کنی میتونی خلاف کنی

یه دوستم میگفت شوهرش صبح تا شب لب ساحل بود

من خیلی میترسم شوهرم رو اونجا از دست بدم

به نظرتون چیکار کنم تا حالا باهاش صحبت نکردم راجع به این قضیه


هر چی فکرکردم دیدم هیچ راهی وجود نداره مگر اینکه خود شوهرم سر به زیر باشه که نیست اگه هم باشه غیر ممکنه با دیدن اون زن های خوشگل کاری نکنه مخصوصا که همه چی براش آمادست با وجود مغازه های تن فروشی

شوهرم داره ثانیه شماری میکنه که بریم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)