سلام 

چرا این همه کمپینگ دیابت و سرطان و ام اس و ایدز و ای بی و ترک اعتیاد و ... داریم ولی حتی یکی از آن ها در مورد درمان آن بیماری در طب اسلامی تحقیق نمی کند . 

ما در طب اسلامی نمونه های فراوان عزیزانی را داریم که با کمترین هزینه نسبت به طب شیمیایی درمان شده اند بدون عوارض و یا با کمترین عوارض ،تازه ما یک مورد مرگ در طب اسلامی نداشته ایم ولی هر روزه تعداد زیادی از افرادی سرطانی تحت شیمی درمانی در سراسر دنیا از بین می روند ؟ چرا بیشتر هزینه ها مربوط به سرطان است و بیشتر سود در داروهای خاص قرار دارد ؟ چرا ما داروهایی که نمی شناسیم می خوریم ؟ 

چرا داروی امام رضا علیه السلام ، امام کاظم علیه السلام داروی بلغم زدا ، صفرا بر ، سودابر ، داروی ضد سرطان طب اسلامی ، داروی شافیه ، داروی محمد صلی الله علیه و آله را یکبار هم شده مورد تحقیق قرار نمی دهیم . 

من خودم دوستی داشتم به او گفتم تو سرطان خون پیشرفته داری شش ماه دیگر زنده هستی ایشان ناامید شده بود به او گفتم برو طب اسلامی آب که از سرت گذشته این طب را تجربه کن ،او پذیرفت سر پنج شش ماه بهبود نسبی یافت . اصلا در گفته های بوعلی دو مورد حرام بود : یکی دارو و یا روش هایی که مردم را خواسته یا ناخواست عقیم کند و دوم گفتن اینکه بیمار می میرد به خود بیمار . 

آیا اکنون هم چنین است ؟ واقعا قسم نامه پزشکی امروز جهان بر اساس چیست ؟ چرا بیشتر سرمایه گذاران بخش دارو و درمان جهان یهودی هستند ؟ چرا تجارت دارو اینقدر زیاد شده ؟ چرا مردم ما اصلا در مورد درمان های بهتر از درمان شیمیایی مطالبه ای ندارند ؟ چرا ما در ایران حتی یک بیمارستان مجهز طب اسلامی نداریم . ای کاش یک خیر پیدا می شد یک کارگردانی پیدا می شد فیلم شفایافتگان و بیمارستان طب اسلامی می ساخت اگر بحث تولید علم و ثروت هم باشد همین طب اسلامی اگر به دنیا صادر شود هم حقانیت اسلام هویدا می شود و هم کلی سود آوری و ایجاد اشتغال و حمایت مردم جهان را به همراه خواهد داشت . 

چندی پیش یکی از همین انجمن های حمایت از بیماران دیابتی نزد من آمده بود من کلی در مورد درمان ساده دیابت با او صحبت کردم ، سر آخر چه گفت ؟ گفت اکنون به ما کمک مالی می کنید ما برای دیابتی ها دارو بخریم . من گفتم اگر قصد تو خرید داروهای شیمیایی است که خودش موجب سیاه شدن بدن و یا بالا رفتن دوز مصرف انسولین آن ها شود خیر . 

چرا این دوستان نمی روند نمونه های درمان سرطان و ایدز و هپاتیت و دیابت و نازایی و ... را در مراکز طب اسلامی و یا همین سایت آپارات ببینند ؟ خدا می داند دلم به درد میاد کودکان بخاطر نداشتن پول والدین و نداشتن آگاهی عمومی با به اصطلاح بیماری های خاص از دنیا می روند در حالی که به سادگی در طب اسلامی دکتر آیت الله تبریزیان درمان می شدند . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)