سلام

من دختری هستم ۲۰ و چند ساله‌ ، صورت بیبی فیس دارم و لاغر هستم. در حال حاضر دانشجوام، ولی در هیچ وقت نه از طرف فامیل و نه پسرهای دانشگاه و کلا هیچ کس دیگه ای خواستگار و حتی پیشنهاد دوستی ساده ای نداشتم.

من قبلا اعتماد به نفس زیادی نداشتم، اما به مرور زمان سعی کردم یاد بگیرم خودم رو دوست داشته باشم و در عین این که ارتباطم رو با دیگران قوی تر کنم، به خودم هم  بیشتر برسم. من آرایش نمی کنم، یا صرفا آرایش ملایمی که بیشتر اوقات زیاد هم مشخص نیست دارم. حجاب کامل بدون چادر دارم.

مهم ترین دلیلم برای داشتن حجاب علاوه بر دلایل جانبی ش، این بود که دوست داشتم فقط همسرم زیبایی های من رو ببینه، حتی موهام رو . نه هر کس دیگه ای‌ که قرار نیست همسرم باشه. ارتباطم هم با مردها با روی باز و خوش بوده و فرد مغرور یا زیاده خواهی هم نیستم‌ که حتی تا حالا کسی رو به این خاطر رد کنم.

اخیرا که چندمین سال دانشگاه هم هست، یه مقداری حجابم رو آزادانه تر گرفتم. ولی تفاوتی نکرده‌. ، من به دنبال درخواست دوستی نیستم، فقط این برام مایه ی تعجب و سوال هست که آیا برای مردان خواستنی نیستم ؟

قبلا با بینی کمی بزرگ و قوز مشکل داشتم، اما الان فکر می کنم که واقعا زیبا ( دست کم زیبا در حد معمولی!) هستم و لزومی نداره این ها رو ایراد ببینم. 

متوجه هستم که خیلی ها شرایط ازدواج هم ندارند، ولی توی همین اوضاع دارم به شخصه می بینم که دوستانم کلی خواستار دارند. من هم دخترم خب! 

(البته یکی دو دفعه که توی خیابون به صورت مردهایی نگاه گذرایی انداختم، به تیکه گفتند چه معصوم! این نهایت توجهی بود که من تا حالا دریافت کردم!)

به هر حال الان علاوه بر سوال بالا این فکر برام به وجود اومده که چه دلیلی وجود داره من همچنان حجابم رو سفت و سخت داشته باشم، وقتی که حتی بدون اون هم حتی کسی بهم توجهی نداره ؟ و آزادی ظاهری رو هم از خودم بگیرم؟ 

من حتی با روسری نصفه و نیمه هم هم نه توجهی رو جلب می کنم و نه کسی اذیت میشه. اگر به همین منوال باشه هم که نه پیشنهاد دوستی دارم و نه خواستگاری که ازدواجی هم در کار باشه ، که حالا اون زیبایی رو بخوام برای همسر نداشته ی آینده حفظ بکنم! پس چه دلیلی برای این کار وجود داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)