سلام همگی 

مطمئینم سایت خوانواده برتر فرد مذهبی کم نداره ، پس واجب دیدم دیدگاه خودم رو با بقیه دوستان مذهبی در میون بگذارم شاید بدرد شما هم بخوره .

حرف من اینه اگه دقت کنید میبینید تنها دلیل مسلمون بودن شماها اینه که به اذان رو از بچگی که بدنیا اومدید توی گوشتون خوندن و اسم مسلمان روی شما به وجود اومد . 

حالا سوال من اینه شما خودتون خواستین مسلمان باشید یا همون اذان که توی گوش تون خوندن کافی بوده براتون ؟ 

منظور کلی من اینه، وقتی به سن تکلیف رسیدید راجع به دین خودتون تحقیق کردین ؟ راجب به احادیث و گفته های پیامبر چه طور ؟ یا اینکه کل  دانسته های شما از دین فقط در حد همون چیزایی هست که تلویزیون و کتاب های مدرسه و پدر مادر یادتون داده است !

اگه اینطور باشه خب شما دقیقا چه مسمانی هستی که هنوز از قدرت عقل که خدا بهت داده استفاده نکردی ؟ چرا راجع به دین تحقیق نکردی؟ چرا خودت شخصا قبول نکردی که مسلمان بشی ؟ 

خیلی از دوستان مذهبی من حاجت شون رو از شهدا میخوان، خب یکی نیست بگه آخه آدم عاقل تو خدا رو ول کردی رفتی به بنده ی خدا چسبیدی طلب حاجت میکنی ؟ 

یا میگن امیدواریم اهل بیت و شهدا از ما راضی باشن ، خب یکی نیست بگه چرا اینقدر خشک مذهب افراطی هستین که توانایی درک اینو ندارین که خود شهدا افراد عادی بودن که به درجه شهادت نایل شدن ، تو چرا باید رضایت خدا رو فراموش کنی که برچسبی به رضایت بنده خدا ؟ 

من حتی معتقدم برای طلب حاجت نیاز نیست به ائمه رجوع کنم ، چون معتقدم نیاز به واسطه برای درخواستم ندارم ، حرفم رو مستقیم به خدا میزنم .  

در کل راجع به دین تحقیق کنید و این قدر خشک مذهب افراطی نباشید، افکارتون از دین رو بقیه تشکیل ندن خودتون به حقایق دین پی ببرید .

شکر خدا قرآن محفوظ مونده و تحریف نشده، اما احادیث از این قضیه در امان نموندن و دچار تغییراتی شده اند . پس چشم بسته هر چی آخوند محله تون گفت قبول نکن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)