سلام

معدل پایین مقاطع لیسانس و فوق لیسانس را چطور میشه جبران کرد ؟ اونم وقتی که دانشچو فارغ التحصیل شده و هر جا میره برای مصاحبه کاری بهش سر معدل گیر میدند. حتی دوست داره اپلای کنه ولی به خاطر معدلش حس میکنه که نمیشه . تو رو خدا به من بگید با این ننگ چه کار کنم ؟ اونم توی بهترین رشته فنی و از بهترین دانشگاه ها. 

دیگه خسته شدم از این که همه من رو به چشم آدم تنبل می بینن. بهم میگن معدلت چرا اینقدر پایینه؟ امروز هم رفتم مصاحبه و آقای مدیرعامل با لحن خیلی تحقیر آمیزی باهام برخورد کرد. اعتماد به نفسم رو به کل از دست دادم. 

همه میزنند تو سرم که شغل نداری، دکتری نخوندی، ازدواج نکردی، اپلای نکردی و ... از سر شب کارم فقط شده گریه . حالا من اشتباه کردم درست درس نخوندم به دلیل فشارهای خانوادم که میگفتند ازدواج کن . نه ازدواج کردم و نه به درسم رسیدم .

۲۶ سالم هست ولی از همه دنیا نا امیدم. تو رو خدا بهم بگید یک نمونه عینی دیدید که شرایطش اینطور باشه و موفق شده باشه ؟ حس میکنم حتی خدا هم حرفم رو نمیشنوه...

حس ناامیدی و بدبختی زندگیم رو فلج کرده. فکر میکنم دیگه نمیتونم جبران کنم. ضمنا من فارغ التحصیل شدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)