سلام 

نظرتون در مورد این راه و روش و این سیستم چیه؟

من یه پسرم ۲۵ سالمه، درس خوندم تا لیسانس و سربازی رفتم و اومدم و یک سالی جویای کار بودم و کار مناسبی پیدا نکردم و توی اون‌ مدت مشغول کارهای غیر مرتبط با رشته م بودم.

آگهی آزمون استخدامی آموزش پرورش رو دیدم و از اون جا که بی علاقه نبودم به معلمی، شرکت کردم و یک ماه خوندم و با نمره بالا توی رشته خودم که ظرفیتش توی شهرم یک نفر بود قبول شدم و بعدش یک مصاحبه تخصصی رشته م و سوالات روانشناسی رو هم قبول شدم و بعد از این ها مصاحبه گزینش رو رفتم و حالا که جوابش اومده، میبینم هسته گزینش آموزش پرورش من رو رد کرده و بهم میگن صلاحیتت برای معلمی مناسب تشخیص داده نشده به علت؛

سستی در انجام فرائض دینی و عدم فعالیت های فرهنگی اجتماعی ( منظور عضویت در برخی نهادها و شرکت در مراسم و راهپیماییهاست گویا ) و اینگونه مسائل . در حالی که من یه خانواده کاملا مذهبی دارم و خودم‌ هم همیشه بی حاشیه و آروم‌ زندگی کردم.

 واقعا خورد تو ذوقم . به نظرتون درسته که این جوری با سرنوشت و شرایط یه جوون به سادگی بازی کرد؟ شاید یه نفر تمام زندگیش به این مسئله بسته باشه و اونوقت اینجوری کنن ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)