سلام دوستان 

من یک مشکل دارم، خیلی بهش  فکر کردم ، موضوعی سخت هستش برام و واسه زندگیم جدا مهمه.  من ۲۵ سالمه متولد ۷۲ ، ۳ بار کنکور دادم قبول نشدم به علت اینکه مشاور یا اصلا کتاب نداشتم. خیلی ضربه خوردم ولی علاقه ام همچنان هست که بتونم دانشگاه سراسری رشته حقوق قبول بشم و اشتیاق به دانشگاه خیلی دارم.

پسر مومن و متعهدی هستم و عاشق درسم، ولی با این اوضاع کشور درس خوندن برای من خوبه؟ بیرون هم  که کار مناسب نیست، به نظرم وکیل بشم بهتره، چیکار کنم ؟ نظر شما چیه ؟من یعنی امسال کنکور شرکت نکنم با این سنم . 

آخه دلم میخواد دانشگاه قبول بشم ،خدمت هم رفتم، دو ساله میخواستم وارد نیروی انتظامی بشم، ولی موفق نشدم و متاسفانه عمرم هدر رفت، الان خیلی حالم گرفته شده. چیکار کنم؟

ممنونم از تمامی عزیزان 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)