سلام 

من یک آقا هستم که جدیدا با دوستان بحثمون شده بود راجب غیرت ، به این صورت که یه نفر میگفت آدم باید حواسش به زنش باشه و کنترلش کنه مثلا نباید نمیدونم تنها بیرون و مهمونی و ... بره و نباید با مرد های غریبه حرف بزنه، فقط در حد سلام.

ولی من دیدگاهم اینه که اتفاقا باید به زن آزادی داد تا امتحان بشه یعنی من فکر میکنم که اگه همش حواسم به زنم باشه و کنترل کنم تا یه وقت خیانتی صورت نگیره بدرد نمیخوره ، به نظرم من باید تمام وظایف همسریم رو انجام بدم براش و سعی کنم خوشحالش کنم و زندگی خوبی هم براش بسازم ولی از اون طرف بهش آزادی عمل بدم که ببینم بهم خیانتی چیزی میکنه یا نه چون اگه جلوش رو بگیرم و بعد بگم چه زن خوبی که بهم خیانت نمیکنه که نمیشه نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !

آیا من اشتباه میکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)