سلامٌ علیکم

پسری ۱۹ ساله هستم ( تازه ۱۹, ساله شدم ) امسال مدرک پیش دانشگاهی رو می گیرم ، به درس علاقه داشتم اما دیگه ندارم چون هدفم چیز دیگریست ، راستش من هدف خیلی سنگینی دارم و دوست دارم جزو ثروتمندترین افراد جهان بشم ! 

معتقدم یکی باید باشه که جلوی این همه ظلم رو بگیره ، این کار مستلزم قدرته ، قدرت مستلزم ثروته ، حالا نمی‌خوام عمیق شم بیشتر بازش کنم ، نمیدونم شاید هم دلم زیادی خوشه . ولی از این میترسم که بمیرم در حالیکه قدمی برای بهبود دنیا بر نداشتم . 

عموی من تاجر هست ، پدر من هم وضعیت مناسبی داره اما گفته اول کار مبلغ کمی در حد بیست میلیون تومان میدم و بعدش یک بار دیگه کمکت میکنم بعدش خودتی و خودت ، پدر و مادرم اصرار دارن درس بخونم ، من از درس زده شدم و علاقه ای ندارم که درس بخونم، والا بنظر من آدم یا باید بمیره ، یا باید مثل اشرافی ها زندگی کنه ، به قناعت و صرفه جویی هیچ اعتقادی ندارم و بنظرم هر هفته باید لباس خرید و ... ، اما پدر و مادرم میگن برو درس بخون ، جای دولتی کار پیدا کن ( چقدر هیجان انگیز ) و بعد جون بکن تا یه خونه و ماشین بخری و زن بگیری و بچه دار بشی و مثل اکثر مردم زندگی کنی ، تجارت هم داخلی هست و تجارت میوه ست ، البته یه عده میگن دلالی ، اگر چه این واژه از کشور فرانسه برای تحقیر تجار به کار برده شد ، به هر حال ... نمیدونم برم درس بخونم یا برم دلال بشم .  

اگه برم دلال بشم تو پنج سال چند صد میلیون در میارم ، اگه برم درس بخونم مجبورم تو دانشگاه عذاب بکشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)