سلام به کاربران خانواده برتر

من قبلا یه پستی گذاشتم تحت این عنوان که دلیل یه آقا برای معرفی همکار خانم به دوستانش چیه ؟

خوب بچه ها اومدن و هر کسی هم نظری گذاشت که برام جالب بود. آخه اون موقع حدود ده روز پیش (قبل عاشورا) همکارم سر یه قرار کاری که مربوط به شرکت بود دوستای صمیمیش رو آورد بدون اینکه نیاز باشه و منو به اونا نشون داد. یعنی احساس کردم فقط خواسته منو ببینن . وقتی اینجا پست گذاشتم بعضی ها گفتن نیت خوبی نداشته. بعضی ها گفتن ممکنه بخواد مختو بزنه. بعضیا گفتن قبلا رفیقا خودشون چنین کارایی کردن که بردنشون سر قرار و دختری رو نشون شون دادن. بی غیرت بودن. نظر دیگران رو خواستن و از این حرف ها.

حالا نظرات متفاوت بود و البته منت گذاشتید که نظر دادید. ولی به هر جهت دیروز یه اتفاقی افتاد که من دوباره لازم شد این پست جدید رو بذارم. دیروز همون همکارم من رو دعوت کرد به خونه شون گفت ناهار آش نذری دارن و مادرش منو دعوت کرده که برم خونه شون. آخه تعجبه مادرش از کجا منو میشناسه که منو دعوت کنه. اگه هم بخاطر نذریه چرا همکاران دیگه رو که اونا هم دو تا دخترن دعوت نکردن. بهشونم گفتم که خانوادم رفتن کربلا نیستن که بشه خدمت برسیم از طرف ما هم دعا کنید سر نذری. ولی گفت خواهش میکنم باهاشون هماهنگ کنید و بیاید. مادرم ناراحت میشه اگه نیاید.

منم بالاخره زنگ زدم و اجازه گرفتم و رفتم نذریشون. جالب بود همه خانوادشم بودن هم سه تا خواهرش و هم مادر و هم پدرش و دو تا برادرش و زن برادرش. حالا سوالم اینه که به نظرتون چرا اون دو تا همکارم رو دعوت نکرد؟ چرا فقط منو دعوت کرده؟ و اصلا پیش خانوادش گفته این دختره همکارمو دعوت کنید و بقیه رو دعوت نکنید. آخه عجیبه. دلم میخواد بدونم. چون قبلا هم که دوستاش رو آورد پست گذاشتم و نظراتتون رو که برام جالب بود نوشتید حالا که منو برده خونه شون هم بیشتر واسم مهم شده که خب چرا.

یه سوال دیگه شما پسرها شده تا الان دختری رو نشون خانوادتون بدید یا تنهایی دعوتش کنید خونتون ؟ اگه این کار رو کردید اون دختر چه جور دختری بوده و شما چه قصدی داشتید از این کار؟ قبلش پیش خانوادتون چی گفتید که حاضر شدن اون دختر رو دعوت کنن ؟ اصلا عیب نیست که دختری رو تنها دعوت کنید خونه تون بدون اینکه با پدر و مادرش بیاد؟ هم برا اون دختر و هم خودتون اینو عیب نمیدونید ؟ از جواب هاتون ممنونم


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)