سلام

چند وقته برای افزایش آرامش تو کارام و کم شدن استرسم دکتر قرص هایی برام تجویز کرده ، با مصرف این قرص ها هم تونستم خود ارضایی رو کنار بذارم هم میل عاطفی و جنسیم تنزل قابل مشاهده ای پیدا کرد . هیچ مشکلی هم برام ایجاد نشد . تو این چند وقت احساس کردم دیگه میلی به جنس مخالف ندارم . به نظر من ازدواج به دردسراش نمیرزه . چه برای دختر چه پسر . هم از نظر مالی ، هم مسائل دیگه .

مثل خیلی از شما ها که نگرانی بابت گذشته طرف دارید چرا از طرف جامعه ، و سیاست فشار وارد میشه که همه ازدواج کنن ؟ مگه ما باید دغدغه پایین اومدن سن ازدواج رو داشته باشیم . اصلا به ما چه ؟

خواهش میکنم نگید حالا دو روز این قرصا رو بذار کنار نظرت عوض میشه ، شما هم اصلا برید همین کار رو بکنید ، با نظر پزشک قرص مصرف کنید . فرهنگ ازدواج قبلا تو کشور ما خیلی بهتر بود الان یه جورایی تعادلش به هم خورده . نمیدونیم به ساز کی برقصیم ؟ به سبک غربی - اسلامی یا چی ؟ برای من ازدواج دیگه لذتی نداره . ولی وقتی دختر بچه می بینم فقط یکم دلم قنج میره !

نمیدونم . من معتقدم دلیل محکمی برای ازدواج وجود نداره ، و هدف هر آدمی مهم تر از ازدواجشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)