سلام

من چند ماه نامزد کردم. قبل از عقد به پزشک زنان مراجعه کردم برای گرفتن گواهی بکارت. ایشون به من گواهی نداد گفت پرده ات از نوع حلقویه ارتجاعیه با دهانه گشاد. الت همسرت به راحتی وارد میشه بدون اینکه خونریزی داشته باشی و همسرت اصلا هیچ مانعی رو حس نمیکنه. تا دیروز که بعد گذشت 7 ماه بازم رفتم برای گرفتن گواهی پیش یه متخصص زنان دیگه. ایشونم بهم گواهی ندادن. گفتم با همسرم بیام پیشتون خودتون بهش توضیح بدید که وضعیت پرده من چطوره. اما قبول نکردن گفتن من این کار رو نمی کنم. شاید همسرت فکر کنه من ازت پول گرفتم که بهش دروغ بگم. الان خیلی مستاصل هستم. نمی دونم چکار کنم!!! من تا این سن پاکدامنی پیشه کردم. چند ماه دیگه عروسیمه. نمی خوام همسرم با ندیدن خون بهم شک کنه که قبلا رابطه داشتم. لطفا راهنماییم کنید. ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)