سلام

من نویسنده پست نقش سابقه طلاق در آزمون استخدامی هستم. تقریبا دو ماه از تصمیمم در مورد طلاق میگذره. راضی بودم که مهریه ام رو ببخشم و هدایا رو پس بدم و توافقی جدا بشیم. اون ها هم حاضر شدند ولی پدر ایشون ادعای خسارت میکنه. میگه که چون تو میخواهی جدا بشی باید خسارت خرج هایی که کردم رو بدی. خسارت هاش شامل هزینه مراسم عقد و چمدان و ... است.

و رقم قابل توجهی هم هست. در صورتی که میدونم اینقدر خرج نکردن و شاید یک پنجم اون رقم رو خرج کرده باشن. متاسفانه طرفم هیچ اختیاری از خودش نداره و پدرش همه کاره است. باهاش صحبت کردم گفت طلاقت نمیدم. در صورتی که زندگی کردن با این آدم اصلا به صلاح نیست. اگر بود تصمیم به طلاق نمیگرفتم.

به نظر شما چکار کنم؟ پدرم پشتم هست و حمایتم میکنه ولی توانایی پرداخت اون خسارت رو نداریم. به نظر شما چکار کنم؟ کسی بوده که تونسته باشه با اجرا گذاشتن مهریه طلاق بگیره؟ آخه اگه درخواست طلاق بدم مدرکی برای اثبات کارهاش ندارم و میدونم که دوندگی زیاد داره.

خواهش میکنم برام دعا کنید که حداقل به توافقی راضی بشن و خسارت نگیرند. راستی بعد از طلاق توافقی امکان رجوع برای مرد هست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)