سلام
پسر هستم ، سنم هم کمه ، ولی سوالی از دختر ها دارم که میخوام نظرشون رو بدونم ، فقط لطفا بحث سن رو وسط نکشید .

راستش من اوایل خودم مخالف این قضیه فمنیستی و برابری بودم ، ولی الان موافقشم ، و جالبه که بدونید من مقید هستم ، پایبند به اخلاقیات ولی با تفکر برابری خواهانه ، معتقدم در مقوله ازدواج باید حقوق مختلف از جمله ؛

حق طلاق ، حق اشتغال ، حق تحصیل ، حق مسافرت ، حق عدم تمکین رو به زن داد ، همچنین حضانت از بچه تا سن قانونی باید برابر باشه ، ولی در عوض نه حق تنصیف اموال وجود داره ، نه مهریه ، چون ممکنه در آینده به وضعیت مالی مطلوبی برسم ، ( که قطعا میرسم ) و اگه به هر دلیلی نخوایم زندگی کنیم دلیلی وجود نداره که نتیجه زحماتمون رو  نصف کنیم !

در یک ازدواج دلیلی نیست که مرد یا زن بخوان حقوق اضافه بر سازمان به هم بدن ، اگه نیاز جنسی و عاطفی ، و نیاز به بچه باشه که دو طرفه ست .

حالا سوالم اینه اگه چنین خواستگاری داشته باشید که از لحاظ اخلاقی ، سابقه ، خانوادگی ، تحصیلی ، فرهنگی ، ظاهری و شغلی در وضعیت خوبی باشه و خواهان چنین شرایطی باشه ، پاسخ تون چه خواهد بود ؟


بیشتر بخوانید ...

ازدواج با پسری که به برابری حقوق زن و مرد خیلی زیاد معتقده

شعار " تساوی حقوق زن و مرد "

به چه خانمی میشه گفت فمنیست ؟

شیوه زن داری و حقوق زن در اسلام

سوال از خانوم هایی که طرفدار حقوق زنان به شکل غربی هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)