سلام

دوستان عزیز ممنون میشم راهنمایی کنید .

دختری 22 ساله از یه خانواده 8 نفری هستم 5 تا خواهر دارم و من دومی هستم خواهر بزرگم دو سال از من بزرگتره و شاغل و مجرده ... . از نظر مالی متوسط هستیم پدرم چون سنش زیاده خیلی کار نمی کنه ...

پدرم بیشتر میخواد ما با فامیل ازدواج کنیم اما چون موقعیت های خوبی نداشتن قبول نکردیم ، من دانشجوام و همزمان شاغل در یکی از ارگان های دولتی ، دختری ام هیچ وقت تا حالا با هیچ پسری هیچ ارتباطی نداشتم توقع دارم همسر آینده ام مثل خودم باشه ،پول و این جور چیزا برام خیلی مهم نیست . من تا حالا خواستگار زیاد داشتم حتی از همکاران رسمی هستن و وضع مالی خوب داشتن خواستگار داشتم اما چون تو فکر ازدواج نبودم و به خاطر خواهر بزرگترم همون جا بهشون جواب منفی دادم .

حالا خواستگاری دارم با تمام اشکالاتی که داره من نمیتونم ازش دل بکنم و فکر میکنم میتونم حلشون کنم؛

1 - اینکه تو یکی از روستاهای اطراف شهرمان زندگی میکنه

2 - اینکه دیپلم داره و قصد ادامه تحصیل نداره چون دانشگاه رفتن رو بی فایده میدونه، البته پسر خیلی فهمیده ای هستش

3 - من از نظر هیکل و چهره به گفته اطرافیانم خیلی خوبم اما ایشون هم قد خودمم و لاغر و جثه اش کوچیکه، من قدم 160 هست ، این مشکل خیلی ذهنم و درگیر کرده .

4. اینکه همکار هستیم اگه من ایشون رو قبول کنم مطمئنا توی محیط کار کلی حرف پیش میاد مطمئنا منی که این همه مغرور بودم حداقل 5 نفر رو تو محیط کار با بهترین شرایط رد کردم، الان ایشون با این مشکلات قبولش کردم کلی حرف پشت سرمون میگن ... 

5. یه مشکل دیگه اینکه ایشون خجالتی هستن و توانایی نه گفتن ندارن هر کی هر کاری بهش میده با اینکه جز وظایفش نیست انجام میده نمیتونه بگه نه ...

6. اینکه امنیت شغلی نداره و قراردادیه و حقوقش در حد 1500 هست البته میگه گوسفند و اینا داره ....

ازتون میخوام بگین این مشکلات حل شدنی هستن یا نه ؟ ایشون پسر خوب و خوش اخلاقی هستن نمیخوام از دستش بدم

یه سوال دیگه اینکه من به ایشون جواب رد دادم به خاطر خواهرم، اما ایشون گفتن من صبر میکنم تا ایشون ازدواج کنه ، یعنی منتظرن ،با توجه به اینکه همکاریم اگه به این نتیجه رسیدم که به درد هم نمی خوریم چطوری باهاش رفتار کنم تا متوجه بشه من جوابم منفیه و واقعا باور کنه ؟

مرسی از کمکتون
اجرتون با امام حسین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه)