سلام

ضمن تشکر از کسانی که در پست 12711 ، نظرات ارزشمندشون رو گفتند ، لازم دیدم در مورد نکات مطرح شده و تغییرات انجام شده گزارش و توضیح بدم .

1 - در مورد تبلیغات

تبلیغات پاپ آپ که بر خلاف قرار قبلی ، حاوی دانلود خودکار اپلیکیشن بودند فعلا حذف شدند ، همین طور تبلیغ پاپ باکس که روی صفحه ظاهر میشد . پس فعلا تبلیغ پاپ آپ و پاپ باکس در خانواده برتر وجود نداره . هر تغییری که در این مورد بخوام انجام بدم در موردش اطلاع رسانی می کنم .

تبلیغات بنری هم از صفحه ی اول حذف شدند و به زیر پست ها منتقل شدند . اگه مایل به دیدن تبلیغات نیستید روی دکمه " برای رد شدن سریع از تبلیغات، کلیک یا اشاره کنید " کلیک کنید . البته این قسمت بیشتر به کار کسانی میاد که با گوشی از وبلاگ بازدید می کنند .

2 - پست های ثابت صفحه ی اول

با هماهنگی آقای شریعتمداری و خانم "هیس" که مدیریت تعدادی از اون صفحات رو بر عهده داشتند ، صفحات مربوطه حذف و لینک اون ها در بخش لینک های روزانه قرار گرفت .

3 - بالا بردن بار آموزشی وبلاگ

یکی از نکاتی که مطرح شد این بود که بار آموزشی وبلاگ رو بالاتر ببریم . برای این کار نیاز دارم که شما موضوعات مورد نیازتون رو بگید . مثلا بگید در مورد فلان بخش از زندگی زناشویی یا روابط خانوادگی یا هر موضوعی که به خانواده برتر مربوط میشه ، نیاز به مطلب یا آموزش دارید .

موضوعاتی که مطرح می کنید رو در دید عموم قرار میدم، تا اگه کسی آموزشی به ذهنش میرسه زحمت نوشتنش رو بکشه .

4 - آسان تر کردن سوال پرسیدن

الان سه راه برای سوال پرسیدن وجود داره :

عضویت در بیان ، از طریق تلگرام و آی گپ

برای سوالات اجتماعی هم یک پست جداگانه در نظر میگیرم که نیاز به عضویت در بیان نداشته باشه . منظورم سوالاتی هستش که به مشکلات فردی مربوط نیست . مثلا فرهنگ سازی در مورد یک معضل اجتماعی ، سوال در مورد آینده شغلی یک رشته یا ... .

5 - تغییر در بخش توضیحات وبلاگ

بنا به پیشنهاد دوستان ، بخش توضیحات وبلاگ به شکل زیر تغییر کرد :

ارسال مطلب و پرسش و پاسخ در مورد انتخاب همسر، مسائل خواستگاری، مسائل دوران عقد، مسائل زناشویی، تربیت فرزند و مسائل اجتماعی

6 - راهنمای جستجوی بهتر

یکی از دوستان گفت که بخش جستجو ، مطالب جدید رو نمایش نمیده ، چک کردم دیدم حق با اون دوستمون هستش . یکی از دیگه از دوستان روش خاصی رو برای جستجو معرفی کردند که وقتی با اون روش جستجو کردم ، پست های جدید هم در گوگل نمایش داده شدند .

روش پیشنهادی :

با گوگل یا ... اگر خواستید در بین مطالب خانواده برتر جستجو کنید اگه عبارت " خانواده برتر " رو به بعد از عبارتی که قصد جستجوی اون رو دارید اضافه کنید ، به احتمال زیاد پست های جدیدتر هم نمایش داده میشن . مثلا ؛

روز مادر خانواده برتر

کسی که به دنبال پست های روز مادر در خانواده برتر هستش ، اگه در گوگل به شیوه ی بالا جستجو کنه ، پستی که امروز ارسال شده رو می تونه ببینه .

7 - در بخش نظرات چه کسی به من پاسخ داده ؟

با توجه به امکانات محدود وبلاگ فعلا امکان اضافه کردن ابزاری که اگه کسی در بخش نظرات از شما نام برد خبر دار بشید وجود نداره .

ولی میشه از ابزار " یافتن - find " مرورگر کمک بگیرید . به این صورت که صفحه ی مربوطه رو باز کنید ؛

اگه با رایانه بازدید می کنید کلید های ترکیبی Ctrl+F رو بزنید ، ابزار مربوطه نمایش داده میشه . حالا کافیه اسمی که با اون نظر دادید رو وارد کنید و کلید F3 را بزنید . دقت داشته باشید که یک حرف اضافه یا کم ممکنه جستجوی شما رو به نتیجه نرسونه .

اگه با گوشی بازدید می کنید بازم مرورگر شما چنین قسمت داره که معمولا می تونید از بخش تنظیمات مرورگر به این ابزار دست پیدا کنید .

8 - بخش بایگانی کجاست ؟

برای سبک تر شده صفحه ، این بخش رو از صفحه ی اصلی حذف کردم ولی لینک دستیابی به مطالب طبقه بندی شده بر اساس زمان ارسال رو در بالای وبلاگ قرار دادم . اگه روی بایگانی کلیک کنید این بخش رو می تونید ببینید .

9 - پیدا کردن نظرات یک کاربر

شاید بعضی ها راضی به این کار نباشند ولی کسانی که خودشون مایل هستند پست هایی که در اون ها نظر دادند رو به دیگران معرفی کنن پیشنهاد می کنم یک صفحه ی شخصی داشته باشند و در بخش نظرات عنوان مطالبی که در اون ها نظر دادند رو مثل یک نظر در صفحه شون ارسال کنند . برای راحت تر شدن دسترسی به اون پست ها بهتره که عنون پست رو عینا از پست مربوطه کپی کنن تا آدرسش هم ذخیره بشه ، به طوری که اگه کسی روی اون کلیک کرد پست مربوطه باز بشه .

10 - حذف بخش نظرات توسط خود نویسنده

این قسمت برای کسانی که عضو بیان هستند فعاله ، البته به درد نظرات قدیمی تر نمی خوره

11 - برای عضویت در بیان نیازی به ایمیل فارسی نیست ، می تونید از جیمیل ، یاهو یا هر سرویس دیگه ای استفاده کنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)