سلام دوستان ان شاء الله سر حال باشید

مردی 25 ساله هستم دارای لیسانس حقوق ، سابقه نقص عضو در تصادف و شکست عشقی هستم . چند سال درگیره شکست عشقی بودم، با بدبختی لیسانس گرفتم، الان حوصله حرف زدن هم ندارم بی انگیزه و نا امیدم و اصلا دیگه دوست ندارم کاری بکنم که بشه یا نشه.

اعتماد به نفسم هم بخاطر نقص عضوم فوق العاده افتضاحه ، دیگه خودم دوست ندارم با دختری ارتباط برقرار کنم که بخوام اذیت بشم ،زنم نمیگیرم هیچوقت چون داغون ترم میکنه .

الانم بیکارم و بی انگیزه نه میتونم بخوابم نه میتونم غذا بخورم خلاصه که زندگیم سیاه و تاریک شده مغزم درد گرفته از بس تو نت دنبال مشکلاتم گشتم و هیچ فایده ای نداشته .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)