سلام
با ارزوی اوقاتی خوش برایتان
من دختری هستم که به کمک ومشاوره شما در طراحی وب نیاز دارم تصمیم گرفتم برای فروش محصولاتم در اینترنت وب سایتی رو راه اندازی کنم یک سری مقالات رو از اینترنت خوندم و به مدرسه وب سر زدم و سعی میکنم اطلاعات به دست بیارم چون محصولات مواد غذایی (گوشت کبک)هستش و نمیشه با پست فرستاد وخودمون برای جابجایی باید اقدام کنیم  چه سایتی رو راه اندازی کنم که بهتر باشه وچطوری تبلیغ کنم  کلا برای تبلیغ در این کار باید چیکار کنم اگه جایی رو میشناسید که بتونه بهم کمک کنه معرفی کنید
من جواب خیلی از سوالمو از این سایت گرفتم امیدوارم اینبار هم کمکم کنید با تشکر از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)