سلام

پسری 38 ساله هستم و مجرد زندگی می کنم تمام سال های زندگیمو درس خوندم و در نهایت شغل پردرآمدی دارم ولی الان که سنم بالا رفته احساس می کنم نیاز به یک همسر دارم واقعا زندگی برام بی معنی شده به هدفم رسیدم و پروفسوری هم کم مونده که بگیرم الان احساس کمبود عاطفی می کنم نیاز به یک نفر دارم که به من محبت کنه نیاز دارم که فرزند داشته باشم ولی دیگه خیلی دیر شده دیگه پیر شدم سنم بالا رفته از نظر جنسی کاملا سرد شدم اصلا هیچ حسی در خودم نمی بینم موهامم ریخته کچل شدم اینقدر زشتم که هیچ خانمی حاضر به ازدواج با من نیست زمان جوانی زیبا بودم ولی رفته رفته زشت شدم نمی دونم چیکار کنم رفتم پیش روانشناس ، روانشناس به من گفت باید ازدواج کنم ولی فکر نکنم کسی با من با این شرایط ازدواج کنه به نظر شما با این شرایط کسی با من ازدواج می کنه ؟


پیشنهاد :

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

یه زن هستم که به دلایلی نیاز به شغل دارم

باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟

به غیر از نیاز جنسی ، هدف از ازدواج چیه ؟

چجوری باید بگم که به ازدواج و وجود کسی در کنارم نیاز دارم؟

چطوری به مادرم بفهمونم که تنهام و نیاز به ازدواج دارم

الان شدیدا نیاز روحی برای ازدواج دارم

از لحاظ عقلی جسمی روحی و ... نیاز به ازدواج دارم

چطور به والدینم بفهمانم که نیاز به ازدواج دارم؟

با توجه به فاصله زیاد سن بلوغ تا ازدواج با نیازهامون چه کنیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)