سلام

خواهش می کنم حرفام رو بخونین و بهم بگین من چیکار کنم، دختری هستم 25 ساله از یه شهر بزرگ که تک فرزندم، قدم 165 و وزنم 60 و به گفته اطرافیانم قیافه خیلی خوبی دارم، چادریم و معتقد و مثلا مذهبی ، همیشه تو زندگیم تنها بودم ، وضع مالی متوسطی داریم و زیاد خوب نیست.

از سن 10 سالگیم بدون اینکه بدونم کاری که می کنم چیه خودارضاییم شروع شد تا همین امروز بارها سعی کردم ترکش کنم ولی نتونستم چون میل جنسیم خیلی خیلی شدیده، نیاز به ازدواج دارم از هر لحاظ چه روحی روانی چه جنسی، خانواده ام کاملا نسبت به من بی توجه هستن و اجازه نمیدن ازدواج کنم و همه خواستگارامو رد میکنن، همه میگن از لحاظ قیافه زیبا هستم و با این حال خواستگار زیادی هم ندارم شاید سالی یه دونه نه بیشتر، که اونم بدون اینکه نظر منو بپرسن رد میکنن همه خواستگارام هم شرایط خوب داشتن و آدمای خوبی بودن، حتی اجازه نمیدن یه خواستگار پاشو بذاره تو خونه حتی نظر منم نمی پرسن و فقط میگن نه  نه نه.

همه ش ازم میخوان که درس بخونم فوق لیسانسم گرفتم اما اجازه نمیدن ازدواج کنم، دیگه چقدر درس بخونم بس نیست؟، درسی که خوندم به دردم نخورد و کاری هم پیدا نکردم و خونه نشین شدم، پول رفتن به باشگاه و کلاس و این جور چیزها رو هم ندارم و اجازه هم نمیدن که برم، الان که دارم براتون مینویسم اشک هام نمیذاره مانیتور رو ببینم.

همه دخترهای هم سن من توی فامیل ازدواج کردن حتی بچه دارن و وقتی منو میبینن با افاده نگاهم میکنن و مسخره میکنن، من از همه شون خوشگل تر و با سواد ترم، دختر عموم که قدش 150 بود و صورتش پر از جوش بود با یه پسر خوش تیپ ازدواج کرد اما من دارم با درد خودارضایی میسوزم کسی هم صدام رو نمیشنوه.

هیچ کس رو هم ندارم که بهش بگم با خانواده ام صحبت کنه، خودارضایی افسرده ام کرده و مریضم کرده جسمم داره تحلیل میره و همه عوارضش رو دارم، هر روز کلی به مامانم میگم دختر فلانی ازدواج کرد خوش به حالش یا میگم یه دختری توی سایت نوشته بود که میخواد ازدواج کنه اما خانواده اش نمیذارن چقدر گناه داره حتما الان داره زجر میکشه.

با اینکه مامانم کاملا متوجه هست که منظورم چیه بحث رو عوض میکنه یا صدای تلویزیون رو زیاد میکنه، هیچ کس به من توجهی نداره باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟، هر کی در خونه مون رو زد بدون اینکه بپرسن چیه و چیکاره ست ردش میکنن، من از این زندگی خسته شدم هر از گاهی به خودکشی هم فکر می کنم مردن از این زندگی خیلی بهتره.

نگین خودارضایی رو ترک کنم چون نمیتونم و بارها ترک کردم و دوباره برگشتم چون میل جنسیم خیلی شدیده، 25 سالم داره تموم میشه و چند روز دیگه 26 ساله میشم فرصت هام رو دارم از دست میدم.

ببخشید که حرف هام طولانی شد، صد برابر این حرف ها داغ تو دلم مونده کمکم کنین

برام دعا کنین


مرتبط با نیاز جنسی دختران :

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه) مسائل جنسی دختران (۵ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)