سلام
من یه دختر 20 ساله هستم و مشکلی دارم که نمیتونم با هیچ کسی در میون بذارم. من خیلی زود و در سن خیلی کم به سن بلوغ رسیدم. و از اون ب بعد با مشکلای زیادی رو به رو شدم.
من خانواده ای دارم که علیرغم اینکه خیلی باهم راحت هستیم ولی بخاطر حجب و حیایی که از نظر من خیلی زیادیه مادر من تا به این سنم با من حتی یک کلمه در مورد مسائل جنسی صحبت نکرده.
و من هر چیزی که میدونم از مدرسه و دوستام هستش که اونم چیزه زیادی نیست. بخاطر همینم اصلا با چیزی به اسم خودارضایی آشنا نبودم در حالیکه خودم چند سال و تقریبا از اوایل بلوغم داشتم اینکارو انجام میدادم. بدون اینکه بدونم این کار چیه و چه اتفاقی میوفته و حتی نمیدونستم گناه داره!!!

تا اینکه خیلی اتفاقی متوجه شدم چه کاره وحشتناکی دارم انجام میدم. خودم حس میکنم که حس جنسیم روز به روز داره بیشتر میشه حتی برای اینکه اینکاره زشتو دیگه تکرار نکنم از هزار و یک راه کمک گرفتم. ولی نمیشه که نمیشه
احساس نیاز میکنم به کسی که بتونم شرعی و حلال خودم رو با اون به آرامش برسونم ولی خانوادم همه ی خواستگارام رو ندیده و نشناخته رد میکنن. حتی وقتی خودشون صحبت میکنن میگن که فلانی خیلی پسره خوبی بود ولی عقیده دارن که من هنوز سنم کمه دلیلشونم اینه که تو خانواده ما رسم نیست دختر تو این سن ازدواج کنه .

حالا من نمیدونم چطور باید بهشون بگم که دوس دارم خواستگارای خوبم رو زیر نظر خودشون ببینم و بشناسم و بعد تصمیم بگیریم. چجوری باید بگم که به ازدواج و وجود کسی در کنارم نیاز دارم؟

دیگه از انجام این کار زشت خسته شدم. از خودم متنفرم :((((
کمکم کنییییید...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)