سلام

خواهشا دوستان جواب بدید همه  .

به نظرتون بمونم پشت کنکور یا برم پیش بابام کار کنم؟ بنده پارسال هفتاد هزار تجربی شدم تو منطقه سه ، امسال میخواهم کنکور انسانی بدم و فقط معلمی رو می خوام انتخاب کنم . به نظرتون می ارزه ؟ یک سال بمونم واسه انسانی فقط برا معلمی . می ارزه؟

خواهشا دوستان جواب بدید...


مرتبط با شغل معلمی:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)