سلام دوستان

یه سوالی خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده. ممنون میشم کمکم کنین. تو دو راهی بزرگی موندم.

من یه دختر 24 ساله هستم، یه خواستگاری دارم که یک مدته داریم با هم آشنا میشیم. از همه جوانب سنجیدمش و به این نتیجه رسیدم که خیلی افکارمون شبیه به همه و همونی هستش که من میخواستم ( آخه من خیلی سخت پسندم از همه نظر منظورمه ) الان که یه آدمی پیدا کردم که انقدر سطح فکرش بهم نزدیکه، خیلی خوشحالم.

اما موضوعی که مرددم میکنه، محل زندگیه ایشونه. من بعد ازدواج باید برم یه شهر دیگه که حدودا 3 ساعت با شهر خودمون فاصله داره. این موضوع خیلی فکرم رو مشغول کرده. این آقا از همه نظر خودشو بهم ثابت کرده منم مطئنم که نمیذاره اذیت شم اونجا. ولی یه ترسی ام وجودمو گرفته.

حالا به نظر شما وقتی طرف همه چیزش اوکیه و فقط این موضوع مشکله، من چیکار کنم؟ خونوادم سپردن به خودم. میگن تصمیمت هر چی باشه ما بهش احترام میذاریم.

لطفا راهنماییم کنین و دوستانی که تجربه ازدواج و زندگی در یه شهر دیگه رو دارن میشه از تجربیاتشون بگن؟

ممنون میشم کمکم کنین. خیلی فکرم مشغوله.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)