با سلام

پسری هستم 17 ساله که امسال قراره برم کلاس یازدهم با معدل 19/51 . در مورد خودم باید بگم فرزند دوم یه خانواده  6 نفره هستم که بر خلاف تصور روابط اجتماعی و معاشرتی ضعیفی دارم و از نظر روابط خونوادگی ، فوقش ۱ بار در سال به دیدن اقوام میریم یا اونا میان و در مورد مدرسه هم بر خلاف همکلاسی هام اندامم نسبتا کوچیکه و متاسفانه بسیار زود رنج و تو خودم هستم و خجالتی و درونگرا و ساکت .

متاسفانه والدین من اون جوری که باید یا شاید به تعلیم من توجهی نداشتن و خیلی از آداب معاشرت و یا موارد اخلاقی رو به من نگفتن ( برادر بزرگم و حتی خواهرای کوچیک ترم همچین مشکلی ندارن ) مثلا من تا همین سال قبل نمیدونستم که نباید با خانوما دست داد و یا حتی اعضای فامیل رو درست نمیشناختم .

حالا سوالی که از تمامی خانواده برتری ها دارم اینه که چه جوری  مشکلاتم و این نقاط ضعف رو پوشش بدم و بتونم بهتر تو جامعه حضور پیدا کنم ؟ لطفا بیشتر از راهکار های عملی برام بگین و از واژه های کلی مثل قوی باش و این جور چیزا کمتر بگین .

بسیار ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)