سلام به همگی

ممنونم از راهنمایی تون

یکی از دوستان خانوادگیمون برای پسرشون قراره بیان خواستگاری .  این آقا پسر ، از هر لحاظ ویژگی های مثبتی دارن ، اما دو مورد ذهنم رو مشغول کرده خواهش میکنم نظرات تون رو بگین .

1_  این آقا از نظر اعتقادی نسبت به خانوادشون یک مقدار ضعیف تر هستن ، مثلا میگم :  نماز و روزه رو قبول دارن ولی روزه نمیگیرن . محرم و نا محرم رو رعایت نمیکنن . به دختر خاله و عمو ... دست میدن

2_  از طرف یکی از دوستان مطمئن و مشترکمون متوجه شدم که این آقا به یک دختر خانمی علاقه مند هستن و چون اون دختر خانم به خانوادشون نمیخورن و میدونن که اگه به خانواده پیشنهاد بدن با مخالفت اونها مواجه میشه ، مطرح نمیکنه . حالا به خواست خانواده داره میره جلو که ازدواج کنه ( که بنده اسمش رو میذارم اجبار )

سوالم اینه که ...

1_  آیا از نظر اعتقادی این مقدار اختلاف وجود داره ، مشکلی پیش نمیاد ؟من خودم دختر مذهبی هستم ، اما شاد و امروزی میگردم . ولی محرم و نامحرم . حلال و حروم  ، کلا خط قرمز هارو در حد توانم و متعادل  رعایت میکنم .

2_ و اینکه اگر با هم به توافقات اولیه رسیدیم چه جوری این موضوع رو ( علاقه به یک دختر دیگه ) مطرح کنم؟ یا اصلا مطرح کنم یا نه ؟
فکر نمیکنم کسی دوست داشته باشه همسرش بعد ازدواج تعلق احساسی نسبت به کسی داشته باشه  . پدر مادرشون میخوان کسی رو برای پسرشون انتخاب کنن که به خانواده هم بخوره . اما آقا پسر سلیقه شون فرق میکنه . آیا این علاقه بعد ازدواج از بین میره یا توی زندگیم سایه میندازه ؟

خواهش میکنم از دوستان چه خانم چه آقا اگر تجربه یا راهنمایی دارن ازم دریغ نکنن واقعا به کمکتون احتیاج دارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)