سلام خدمت همه کاربران عزیز

این متنی که نوشتم درد دل دختری مجرد هست که بیشتر روی صحبتم با پسران بزرگوار و خانواده های محترم شون هست ...

بنده ۲۸ سالمه و مجرد ... از لحاظ ظاهری هم عامه پسند هستم... کارمندم، تا الان هم موردهای خوبی برای ازدواج داشتم از طرف همکارانم موردهای خیلی خوبی برام میان ولی خب به دلایلی که در این بحث نمیگنجد باعث شده جواب منفی بدم...

خلاصه جان کلام اینکه میخوام خدمتتون عرض کنم من و دختران سرزمینم اگر در هر سنی مجرد هستیم دلیل برا نداشتن خاستگار نیست... و اینکه تا الان هیچ حس بدی از ازدواج نکردنم نداشتم... ولی متأسفانه یک سری انسان های کوته فکر جوری حرف میزنند و رفتار میکنند که حتی اگرم به فکر این موضوع نباشیم به طرز خیلی بدی آدمو به فکر فرو میبرند که این فکر بیشتر به غصه مبدل میشه!

بنده تو فامیلم به علت اینکه خیلی آدمای حرف در آری هستند خیلی خیلی کم رفت و آمد میکنم ولی حرف هایی میزنند و به گوشم میرسه که از درون داغون میشم.

مثلاً چند سال پیش یکی از پسرای فامیل ازدواج کردند و خیلی راحت بیان میکردند پسرمون فلانی و دوست نداشت و نمی خواستیم!!! حرفم اینه بخدا قسم اگه ایشون هم از بنده خواستگاری میکردند من جواب منفی میدادم، نمیگم پسر خوبی نیستند چرا خیلیم عالی ولی مطابق معیارهای من نبودند...

ولی لازم نبود با این حرفا منو خرد کنند و اینقدر راحت جار بزنند که همه عالم و آدم بفهمند... که بماند با حرفاشون چقد شخصیت منو زیر سوال بردند !

و هم اکنون بعد چند سال باز دوباره ازدواج یکی دیگه شون و حرفا و حدیث های بعدش.. خیلی دلم گرفته خیلی...

یادمه اون بار خیلی اشک ریختم گریه کردم و از خدا خواستم دیگه خرد نشم ولی ... دوباره ماجرای ازدواج یکی دیگشون که دوباره عنوان میکنند چرا نمیرند اینو بگیرند... من خودم به هیچ عنوان میلی به ازدواج در فامیل نداشتم و ندارم... ولی از خدا خواسته بودم من زودتر ازدواج کنم به خاطر همین حرفا و حدیثا ...

به خاطر حرف هایی که آدمو داغون میکنند. خواهش میکنم التماس میکنم عاجزانه ازتون درخواست دارم برادران بزرگوار سرزمینم اگر به هر دلیلی دختری در فامیل، همکار، دوست و  آشنا مد نظرتون نیست... جوری عنوان کنید که طرف مقابل و خرد نکنید... اجازه ندهید  شایعه پراکنی برای دختران مجرد اطرافتان ایجاد بشه... و در آخر اینکه اگر شما دختری را به هر دلیلی برای ازدواج نمی پسندید به این هم فکر کنید شما هم شاید مورد پسند ایشون نباشید...

ممنون از وقتی که گذاشتید با تشکر

گندم. س


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)