سلام دوستان
یه دختر 20 ساله هستم که تازه باشگاه بدنسازی ثبت نام کردم برای افزایش وزن، چون کلا فکر میکنم هیکل خوبی ندارم و زیادی لاغرم ولی اراده مداوم غذا خوردنم ندارم ، رفتم باشگاه با برنامه غذایی مجبور بشم غذا بخورم ولی مربی چیزی درباره غذا خوردنم بهم نگفته .
خواستم از کسایی که در این زمینه اطلاعات دارن بپرسم  چیکار کنم همزمان با بدنسازی لاغر نشم و وزنم اضافه بشه ، اگه میدونید کامل بگید که مثلا قبل باشگاه چی بخورم چقدر حین تمرین یا بعد از تمرین دقیقا چی بخورم، البته بدون قرص و مکمل میخوام وزنم اضافه بشه .
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)