سلام

من یه دختر 16 سالم راستش چطور بگم روم نمیشه خیلی ببخشید من چند وقته که فکرم درگیر مسائل جنسی شده همش میرم توی این فکرا ، البته اینم بگم چون تازه فهمیدم اصلا ازدواج چیه و بچه چه جوری به دنیا میاد ... .

خیلی ببخشید از این صحبت ها ولی نمیدونم دردمو به کی بگم واقعا دارم اذیت میشم ، هر کاری بکنم این فکرا از ذهنم بیرون نمیره از وقتی که این چیزها رو فهمیدم دیدم نسبت به همه مردم عوض شده برا خودمم عجیب که چرا اینطور شدم مردم رو به چشم (...) میبینم اصلا از وقتی اینو فهمیدم از ازدواج متنفر شدم دوست دارم تا آخر عمرم مجرد بمونم . تو رو خدا کمکم کنید ... چطور از فکر این چیزا بیام بیرون ...؟

خواهش میکنم  اصلا نمیدونم چطور بگم حالم و ... . شب و روز دارم گریه میکنم میخواهم از این فکرا خلاص بشم نمیدونم چجوری ... !؟ . تو رو خدا برام تو این شب های قدر دعا کنید . تو رو خدا برام دعا کنید .
واقعا دارم نابود میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)