سلااااااام

مرسی از اینکه خانم های عزیز می خوان کمک من کنند

خانم ها یک سوال: من راستش در انتخاب گزینه به مشکل برخوردم :( من فردی 27 ساله هستم ، معتدل که گرایش های مذهبی دارم.در کنار آن به لطف خدای بزرگ توفیق ستایش گری اهل بیت را نیزدارم اما همانطور که گفتم معتدل هستم و اصلا خشک نیستم.دوست دارم همسر من نیز چنین باشد.فردی که در هر تصمیمی سعی کند رضای خدا برایش مهم باشد در کنار آن خشک نیز نباشد.مثلا اگر خواستیم به کنسرت موسیقی سنتی برویم مخالفت نکند اما اگر خواستیم به هیات هم برویم آن را دوست داشته باشد.همین طور مقید به حجاب باشد اما به مرتب بودن خود بی تفاوت نباشد.دوست ندارم همسرم آرایش کرده در جمع بیرون حاضر شود اما مرتب باشد. آیا چنین دختری وجود خارجی دارد اصلا؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)