با عرض سلام خدمت تمام خوانندگان عزیز مطالبم را صادقانه می نویسم و صادقانه هم از شما کمک میخوام

دختری ۲۷ ساله ام و دو خواهر دیگه دارم و در حال حاضر هم دانشجو هستم . یه مشکلی تو زندگیمون هست که بیشتر از همه منو داره آزار میده . مشکلم اینه که ما به عنوان یه خانواده ۵ نفره با هیچ کسی چه فامیل و چه غریبه ارتباط نداریم . از نظر مالی متوسطیم .

باور کنید ما دلمون میخواد با مردم ارتباط داشته باشیم و به خدا به هیچ کسی بدی نمی کنیم اما مردم دلشون نمیخواد با ما ارتباط داشته باشن ، شاید اگه بگمم خندتون بگیره ولی سال تا ماه نه یکی میاد خونمون نه تلفونم ون زنگ میخوره . واقعا یه مشکل سخته ، این همه تنهایی ... .

مثلا عیدا پا میشیم خونه فامیل میریم اونا هم میان بازدید ولی دوباره میره واسه سال بعد تا ما هم جایی نریم کسی ازمون سراغی نمیگیره .

من خودم ببمار شدم و دچار افسردگی شدم و میدانم همش به خاطر این همه تنهاییه .  هر روز که میگذره حس میکنم روابط اجتماعیم لحظه به لحظه پایین میاد . جز دو تا خواستگار که به توافق نرسیدیم کسیم سراغم نیومده حالام که میرم دانشگاه فقط یه مرد متاهل دور و برم میچرخه که مایه ی عذاب منه . گناه من چیه  ؟ پس خدای من کجاست  ؟

من چرا اینقدر باید تو این زندگی سختی بکشم ؟ شما بگید چکار کنم راه حل چیه  ؟ پس فردا من خواستم ازدواج کنم چه کسی رو واسه عروسیم دعوت کنم ؟ مگه میشه این همه تنهایی  . خانوادمم ناراحت هستن از این موضوع ولی من بیشتر عذاب میکشم . منم دلم میخواد با فامیل بریم پارک بریم با بچه های فامیل والیبال بازی کنیم ، با هم بگیم بخندیم اخه این چه وضعیه ؟

منم دلم میخواد خواستگار خوب داشته باشم ، منم دلم میخواد حس ارزشمندی داشته باشم .

لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)