سلام

من کنکوری سال 97 هستم . دختری هستم که به رشته ی پزشکی علاقه مندم ، اما فهمیدم یه جورایی باید از روزای خوش زندگیت بگذری و شیفت های شب بمونی ، تازه بعد از هفت سال - چهار سال باید بخونی تا تخصصت رو تو انتخاب کنی!
برای همین به رشته ی بینایی سنجی تو دانشگاه فکر میکنم چون چهار ساله میتونی مطب بزنی ... حالا از دوستان راهنمایی میخواستم که؛

1* بازار کار فارق التحصیلان این رشته  بینایی سنجی چه طوریه درامد ماهانشون خوبه ؟چه  دولتی چه خصوصی .

2* با توجه به این ک فقط دو دانشگاه دولتی تو تهران این رشته رو داره یکی علوم پزشکی ایران و یکی شهید بهشتی ..باید کنکو رو خیلی خوب بدم میخوام مطمئن شم این رشته رشته ی ارزشمند و شیرینی هست؟

3* ویژگی های منفیش چیه؟ 

4*این رشته برای خانمام خوبه بنظرتون؟ من تا الان هر بینایی سنجی که رفتم مرد بوده!

خواهشا هر چی میدونید بگید سرچ کردم ولی کافی نبوده .

انتخاب رشته برام معضلی شده .


مرتبط:

پزشکی، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی؟

برای معاینه ی چشمم برم بینایی سنجی یا چشم پزشکی؟

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)