سلام

من یه دختره ۲۰ تا ۳۰ سال هستم راستش چیزی که میخوام بپرسم شاید مشکله خیلی هاتون باشه شایدم نه ، میخوام بدونم شما تو این شرایط چیکار میکنین .

من دو تا برادر دارم که یکیشون یه مقدار مغروره و اون یکی به شدت و غیر قابله هضم مغروره ، برای مثال صداش میکنم امیر اصلا جواب نمیده فکر میکنم‌ نشنیده دوباره بلندتر میگم امیر میشه صدای تلویزیون رو بیشتر کنی بازم جوابمو نمیده هیچ عکس العملی هم نداره یا اون یکی برادرم هم همینطور و اصلا فکر نکنید که حواسشون نیست چون بار ها بار ها این کارو میکنن و من دلیلشو نمیفهمم و خیلی نارحت میشم یا اینکه اصلا اهل کتک زدن نیستن ولی تهدید میکنن که منو میزنن .

این در صورتی هست که میدونن حق با منه و جوابی ندارن و میخوان اینجوری راحت بشن یا مثلا  کار های خونه رو تو موقع کمک کردن به مامانم میگن که باید من‌ انجام بدم چون دخترم و خودشون رو سال هاست پشت دختر بودن من قایم کردن .

شاید بگین خب کار های دیگه میکنن کار های شاید یکم پسرونه تر مثل خرید از بیرون ولی اون کارم نمیکنن خیلی برام نارحت کننده هست که دختر و پسر رو از هم انقدر جدا میکنن آدم احساس میکنه تو ۱۰۰ سال پیش زندگی میکنه  این بحثه خواهر برادری هست نه مثلا زناشویی که بگی مثلا مرد کار میکنه خب منم کاره خونه انجام بدم این بحثش کاملا جداست .

یا مثلا ادامو در میارن میخندن مثلا یکی از برادرام تمام وسایلش مارکه و خونه هم تو بهترین نقطه داره چون کار میکنه ولی من کار نمیکنم هیچ کدوم از این هارو هم ندارم ولی با این حال نمیتونه هیچ چیزی دسته من ببینه حتی اگه ارزشش خیلی پایین باشه یعنی تا این حد که اگه من یه چیزی بخورم اونم میاد نگاه میکنه همون لحظه همون چیزو میخوره و خیلی حسوده .

برادرام از من بزرگ ترن و واقعا دارن دیونم میکنن . چیکار کنم خیلی احساس ضعیف بودن میکنم و هیچ اعتماد به نفسی ندارم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)