سلام
من خسته ام، بریدم. واقعا تنهام. هیچ کس نمیتونه درک کنه دختری با موقعیت من چرا ازدواج نکرده من دانشجوی دکتری از یک خانواده تحصیلکرده و موقعیت علمی و اجتماعی بسیار بالایی هستم. از نظر زیبایی هم زیبا و هم همیشه آراسته بوده و هستم. ولی خودم هم نمیدونم چرا اینطوری شد؟شاید در اثر بهانه گیری های بی جا بود نمیدونم .
همین رو میدونم که خیلی تنهام. من هیچ وقت راضی به دوستی با آقایون نبودم با وجود اینکه همیشه مورد توجه بودم ولی اعتقادم این بوده که عشق اول و آخر من باید همسرم باشه ولی فکر کنم این روش درستی برای زندگی نبوده. الان از 30 سال بیشتر شدم ولی تنهام. این دنیا جای افرادی مثل من نیست نجابت دیگه حرفی برای گفتن نداره.
خیلی دعا کردم که خدا فرد خوبی رو سر راهم بذاره ولی نشد یا افرادی بودن که من نمیخواستم شون یا اتفاقی میافتاده که به ازدواج نمیرسیده و به دلایل مختلف قضیه تموم میشده دیگه به دعا و توکل بخدا بی اعتماد شدم. دنیا بینهایت با من بی رحم بود در حالیکه من با همه با مهربانی برخورد میکردم. 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)