سلام

بنده شاغلم حدود دوازده سال و مجرد ۳۵ ساله. بنابر دلایلی نه خونه دارم نه ماشین. تا بخواهی خونه دار بشی و ماشین... وقت زیادی از عمرت میره و لذت زناشویی و تفریح زیاد فایده نداره چون همش فکر کار و تهیه خونه و ماشین باید باشی.آیا نمی توان جلوتر بیفتی در زندگی؟ من برای خودم راهی به ذهنم میرسه.

در میان همکاران خانمی مؤمن و پاکدامن و ... برام پیشنهاد داده اند که ظاهرا خونه مجلل داره ماشینم داره.

آیا بنده با این خانم ازدواج کنم مشکلی هست؟ یعنی فردایی منت نمی ذاره؟ آخه حرفم اینه وقتی طرف منو دوست داشته باشه و بگه تو یاور و همراه منی دیگه چرا فردایی بگه من ترا ساختم... من خونه دارت کردم... و ... و یعنی خلاصه چرا خانمها توی این موقع (همه نه عده ای منظورمه )چرا منیت (من من) می کنند؟.

با کلام و مخ زدن تا حدودی میشه طرف رو مسحور کرد و قانع ساخت و تعریف از خود نباشه تا حدودی اعتماد دارم به خودم در این مواقع اما خوب گاهی (نه همیشه) طرف با حرف شیطان و دور و بر شاید شروع می کنه به منت گذاشتن.

ضمنا شما خانمها میگید مرد و زن فرق نداره خوب بذار گاهی بر عکس باشه یعنی زن خونه و ماشین داشته باشه.چه اشکال داره البته نمی گویم مرد بیکار باشه نخیر.مرد هم کار داره چنانچه من خودم کارمندم اما خوب چه اشکال داره این خانم زندگیشو به پای من بریزه؟

البته در اسلام هست که نباید به خاطر ثروت با زنی وصلت کرد اما شاید اون برای زمانی هست که انگیزه اصلی و اولویت مالی باشه. من انگیزه اولیم مؤمن بودن طرفه اما خوب بد نیست حالا مؤمنی که خونه هم داره ماشین داره پس چه بهتر. (البته نه زنی که در اصل ثروتمند باشه ونخیر بلکه زنی که مانند خود بنده کارمند بوده منتهی تونسته پول جمع کنه و خونه و ماشین بخره ومنت پولداریشو کمتر میکشه به رخم احتمالا) ضمنا دیگه این گونه خوبه چون من دنبال شغل دوم نرم و بعد از کار اداری بشینم با همسرم عاشقانه زندگی بدون دغدغه داشته باشم چون زندگی با چند شغله مرد نمی ذاره از همسرت لذت عاطفی و جنسی ببری.اما وقتی خانم ماشین دارو خونه دار باشه دیگه نمی خواهد تا پایان عمر دنبال خرید یک خونه باشی بلکه کم کم به جاش فکر تفریحات و زندگی سعاتمندانه زیر سایه رحمت الهی با همسرتان هستین...

البته بنده خطرات احتمالی (نه قطعی) چنین مواردی رو می دانم و بارها شنیدم و دیدم اما در هر حال می خواستم  کاربران اینجا هم با نظراتشان درباره موضوع ازدواج یک مرد کارمند معمولی با زنی خونه و ماشین دار رو بدونم تا افق دید و تصمیمم رو گسترش بدم برای رد یا تایید این تصمیم درازدواج آیندم. ازدواج با چنین کارمندی قطعی نیست و فعلا نمی خواهم تصمیم قطعی بگیرم بلکه چیزی هست کمی ذهنم رو درگیر نموده است برای آینده.

لطفا بفرمایین بگین چه نظر و تجربه ای در این زمینه دارین یا دیدن یا شنیدین.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)