سلام

من دانشجو هستم و باردارم و بچه ام توی اذر ماه بدنیا میاد می خواستم از تجربیاتتون در این مورد مرخصی گرفتن استفاده کنم.

اول اینکه به نظرتون من ترم تابستونی بردارم تا جایی که می دونم برا روزانه ها هم پولیه یعنی پردیس حساب می شیم؟ و به نظرتون می ارزه و چون تابستون و هوای گرم مشکل پیش نمیاره برای بچه البته خیلی مسافتی نیست تا دانشگاه . شوهرمم می رسونه منو ممکن آسیب برسونه به من یا بچه ؟ و کلا به نظرتون این کار درسته یا نه ؟

دوم اینکه ما ترم اول ترم پیش کلاسها تا 10 9  دی ماه بود و امتحانا از 16 شروع می شد به نظرتون امکان داره تا اواخر کلاسها رو برم و بعدم برم امتحانا رو بدم و مرخصی بگیریم ترم بعد رو؟ یا خیلی فشار بهم میام چون تازه زایمان کردم؟

از طرفی اگه این ترم رو مرخصی بگیرم ترم بعد با یه بچه کوچولو چطور برم سر کلاسا؟ یعنی دو ترم مرخصی بگیرم؟

سوال سومم درباره المپیاد علوم پایه خبر داره مرخصی باعث میشه نتونیم شرکت کنیم؟ حتی اگه معدل بالا داشته باشیم؟ دقیقا غیر اموزش دانشگاه از کجا باید بپرسم؟

مرسی از همتون ببخشید زیاد شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)