سلام ...

احساس می کنم زندگی کردن در این دنیا خیلی سَخـته ..

دخترم . 19 سالمه . و خانواده ی مذهبی ساده ای  دارم .. وضع زندگیمون متوسطه و هممون راضی هستیم .. خیلی وسایل خونمون خوشگِـل و به روز نیست .. اسم بعضی از وسایل خونه هایی که تو مغازه ها هستم نمیدونم.. و دارم برای کنکور میخونم .. زبون زیادی هم ندارم .. میترسم که وارد جامعه شم .. الان میخواید بگید نه نه اشتباه می کنم . ولی وقتی رابطه های خیابونی می بینم ، دزدی ، هرزگی  نمیتونم تحمل کنم ..

تجآوُز ... اسید پاشی .. جر و بحث های الکی .. احساس می کنم خیلی سخته زندگی سالم داشتن تو این دنیا .. یا وقتی اینسـتا و وضع مردمو می بینم .. حسرت میخورم طرف میره با لوسترشون یه عکس می گیره که بچه من خونم لوستر دارم ؟  مسخره نیست ؟  یا فاحشگی ها .. صحنه هایی می بینم .. که اصلا فکر نمی کردم ممکنه ..

نگرانمـ .. بعضی وقتها فقط میخوام خونه با پدر و مادر و برادر خواهرام باشن و یه خونه کوچولوی شاد داشته باشیم .. احساس می کنم اگه زندگی سالمی هم بخوام بسازم همه میخوان از بیخ و بن از جا در بیارَن ..

میرم تا کتابخونه .. به خاطر چادرم دخترای مانتویی یه ایش بهم میگن و میرن .. ناراحت  نیستم که چرا میگن چون به خاطر اونا نمی پوشم .. ولی میترسم زندگیمو از حالت عادی در بیارَن ...

کآش امام زمان زود تر ظهور کنه ، چطوری باید زندگی سالمم رو درست  کنم و نگه دارم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)