سلام خدمت دوستانم در خانواده برتر

من از خوانندگان قدیمی سایت هستم و از قبل از ادواجم این سایت را مطالعه میکردم. من یک ساله عقد کردم و نامزدم مرد 34 ساله و متعهد و با ایمانی هست.

نامزدم بسیار خوش قلب و مهربان هست و تا جایی که بتونه دوس داره به همه کمک کنه. نامزدم منا خیلی دوس داره ولی مشکلی که هست اینه وقتی با هم اختلاف پیدا میکنیم اون منت کشی نمیکنه و من چون طاقت قهر را ندارم مجبورم خودم پیشقدم بشم و تا حالا نشده بیشتر از یک روز با هم قهر باشیم ولی برای اینکه نارضایتیشا نشون بده و حرف خودشا عملی کنه رفتارش با من سرد میشه به حدی که به دیدنم نمیاد و قلبش سنگی میشه.

زنگ نمیزنه و خیلی رسمی جواب پیامهاما میده .... بطوری که من چند تا پیام بدم تا اون به زور یکی بده و دیگه کلا ابراز علاقه هم نمیکنه.... من چند بار بهش گفتم این رفتارت تو ذهنم میمونه و از علاقم کم میشه ولی بازم وقتی دعوامون میشه تکرار میکنه.

فکر میکنم نباید میگفتم بهش و باید با سیاست این مشکلا حل کنم ولی نمیدونم چطوری... حالا از دوستان سایت خواهش دارم بهم بگن با این اینجور مردها چطور باید رفتار کرد ؟

و مشکل دیگه اینکه با این رفتار من سرد میشم و شاید تو ظاهر بهش نشون ندم ولی واقعا روم تاثیر میذاره و از علاقم کم کرده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)