سلام

من احساس میکنم یکی از دخترای دانشگاه داره بهم توجه نشون میده البته نه تو محیط دانشگاه ولی وقتی تو تلگرام ( یه گروه ۱۵ نفره با بچه های کلاس تشکیل دادیم که فقط سوالامونو اونجا مطرح کنیم ) اعلام حضور میکنم یا سوالی رو مطرح میکنم اولین نفری که جواب میده ایشونه یا مثلا تو اینستا وقتی استوری میذارم ایشون جزو اولین کسایی هستن که چک میکنن در صورتی که بقیه اصلا من رو فالوو هم نکردن ولی تو محیط دانشگاه اصلا با هم حرف هم نمیزنیم در حد یک سلام علیک البته با خوشرویی .

حالا بنظرتون من توهم زدم و ایشون داره عادی رفتار میکنه یا نه خبری هست ! یه چیز دیگه هم اینکه من خیلی اتفاقی متوجه این موضوع شدم و هیچ حس خاصی نسبت بهشون ندارم البته بعد از اینکه این موضوع رو فهمیدم خیلی رو کاراشون زوم شدم و دیدم واقعا چه دختر خوبی هستن و بسیار متین و البته چادری هم هستن .

حالا من چطوری باید رفتار کنم ایشون فکر نکنه من بهشون علاقه دارم ؟! نمیخوام طوری رفتار کنم که ایشون فکر کنه بهش علاقه دارم و بعدا از نظر عاطفی آسیب ببینه .!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)