با سلام خدمت دوستان گلم

من یه دختر هستم که دو ساله تو عقدم.  شوهرم هم آدم خوب و مهربونیه اما مشکلی که دارم اینه که تا حالا دو تا خانم رو تو زندگی شوهرم پیدا کردم.  شاید فکر کنید موضوع خیانته اما نه اینطور نیست. 

راستش این خانمها رو با فاصله یه سال تو زندگی شوهرم پیدا کردم ( منظورم اینه که بین رابطه اولی و دومی یه سالی بوده.  یعنی رابطه اولی یه سال طول کشیده و رابطه دومی چند ماه ).

گرچه شوهرم اصرار داشت که با اولی ارتباط ج داشته اما من با تحقیقاتی که کردم و ته و توی زندگی اون خانم رو درآوردم و حتی با شوهر اون خانم حرف زدم متوجه شدم که این خانم اصلا اهل این کارا نیست و خانواده بسبار محترمی داره و واقعا خانم متشخصیه.
اما دومی که اتفاقا خیلی هم بهش میاد اهل این کارا باشه اما شوهرم رابطه باهاش رو انکار میکنه و میگه که یه موضوع کاری بوده ( گرچه توضیحاتش طولانیه و تو حوصله این متن نیست) اما اونم یه جوریه که انگار رابطه شون جنسی نیست.. ولی شغل همسرم زیاد به خانمها مربوط نیست چون کار ساختمونیه. 

حالا من موندم که شوهرم با این خانما چکار داره و مشکلش چیه که با این خانما رابطه داره؟! آیا کسی هست که بتونه کمکم کنه؟ لطفا آقایون جواب بدن آیا موارد مشابه برای شما پیش اومده و دلیل این ارتباط چی میتونه باشه؟!

حتما میگید برو از شوهرت بپرس اما راستش شرایط طوریه که نمیتونم مستقیم از شوهرم بپرسم و ایشون هم جواب منو دقیق نمیدن... 

آقایون سایت لطفا راهنماییم کنید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)