سلام

دختری ام تو سن ازدواج ، یه خواستگار دارم تقریبا معقوله خودمم تا حدودی پسندش کردم فقط یه چیزی که هست اینه که زیاد دلم باهاش نیست ... نه اینکه دلم پیش کس دیگه ای باشه ها نه کلا تا حالا دلبسته پسری نشدم الانم نمیتونم این پسر باب میلم نیست یه جورایی ... نمیتونم زیاد واضح توضیح بدم راجع بهش .

حالا از  شما میپرسم که تاحالا شده یکی باب میلتون نباشه ولی بهش جواب مثبت بدید و بعدا خوشبخت بشید باهاش ؟

اینو میدونم که خوشبختی و زندگی هر آدمی با یکی دیگه فرق میکنه...مثلا  یکی با یکی مزدوج میشه خیلیم باب میلشه ولی خوشبخت نشه یکیم شاید با یکی که خوشش نیاد مزدوج شه بعدشم خوشبخت شه .

حالا موندم هاج و واج خانوادم هم تایید کردن میگن بهش جواب مثبت بده . یکم از اون حرفای دلگرم کننده تون بزنین بمن شاید با حرفای شما دلگرم شدم و خوشبخت شدم... خیلی دلم میخواد مزدوج شم.

ممنون از همگی و آرزوی خوشبختی برای همه جوانای سرزمینم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)