سلام

من اخیرا به زن تازه عقد کرده ام شک کردم و یک سری افکار ذهنمو مشغول کرده و نمی تونم ازش بپرسم.

میخواستم ببینم ارتباطی بین علاقه ی زن به بچه دار شدن و تعهد به ادامه ی زندگی وجود داره یا نه ؟

من قبلا قصد ازدواج با شخصی رو داشتم که طرف خودش ازم پرسید که بچه دوست دارم یا نه. بعد خودش گفت که از بارداری و عوارضش میترسه و دوست نداره بچه ای داشته باشه. دوست نداره پوکی استخون و افتادگی دندون بگیره و میخواد فقط عشق و علاقه ی مرد متوجه زنش باشه نه بچه هاش و حسود هستش. البته این رابطه به هم خورد و من با دختری دیگه ای ازدواج کردم.

وقتی من از همسرم پرسیدم نظرش در مورد تعداد فرزندان چی هست. به من گفت دوست نداره هیچ بچه ای داشته باشه. گفتش از درد پاره شدن بکارت میترسه. وقتی من گفتم در مورد تاریخ جشن عروسی صحبت کنیم. ناراحت شد و گفتش اگه زود عروسی کنیم که مال جمع نمیشه. نمیدونم منظورش مال برای زندگی مشترک بود یا منظورش از مال هدیه ها و طلاهایی بود که بین عقد و عروسی برای عروس هدیه میارن.

من الان یه سری افکار ذهمنو مشغول کرده که این حرف های همسرم نشونه ی چی بوده؟ مثلا این فکر که زنی که بخواد با مردی زندگی کنه زود عروسی میگیره و با راه انداختن بچه مرد رو به زندگی متعهدتر میکنه و این خانوم شاید قصد طلاق داشته باشه و داره راه فرار و کم کردن مشکلات جدا شدن رو برای خودش هموار می کنه.

راستش خیلی رغبتی به خرید کردن برای همسرم ندارم و احساس میکنم ایشون همسر دائمی من نیستند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)